Wyszukiwarka

 


Dodatkowe informacje odnośnie wyszukiwarki

Wyszukując informacji w portalu PRz za pomocą wyszukiwarki należy pamiętać, że:

  • w skład portalu PRz wchodzą:
  • zakres wyszukiwania obejmuje wyłącznie informacje zawarte w aktualnie odwiedzanym serwisie www, np. serwis www Wydziału Zarządzania (wyjątkiem jest serwis główny, szczegóły poniżej):
  • zakres wyszukiwania w serwisie głównym PRz obejmuje dodatkowo:
    • bazę pracowników Politechniki Rzeszowskiej, wyszukując pracownika należy wpisać:
      • imię lub nazwisko w dowolnej kolejności, część imienia lub nazwiska (przykład),
      • nr telefonu (przykład),
      • nazwę jednostki organizacyjnej (przykład).
    • strukturę organizacyjną Politechniki Rzeszowskiej (struktura organizacyjna PRz, przykład),
    • wybrane serwisy (m.in. serwisy wydziałowe, Helpdesk) portalu PRz - sekcja: Szukaj w innych serwisach portalu PRz zawierająca linki (wraz z ilością wyszukanych pozycji) do wyników wyszukiwania danego słowa/frazy wybranych serwisów (przykład),
  • wielkość liter szukanego słowa/frazy nie ma znaczenia,
  • wyszukiwane będą jedynie identyczne ciągi znaków, błędy językowe uniemożliwią odnalezienie prawidłowych wyników,
  • ujęcie szukanego słowa/frazy w cudzysłów zawęzi wyniki wyszukiwania (słowa/frazy zawierające szukane słowo/frazę nie będą uwzględniane),
  • zakres wyszukiwania można zmienić wybierając odpowiednią opcję dostępną pod polem wyszukiwarki (sekcja Zakres wyszukiwania > Inne serwisy portalu PRz).

 



Odnośniki do informacji o wybranej jednostce PRz (wraz z listą pracowników) oraz danych konkretnego pracownika

  1. Odnośniki do informacji o wybranej jednostce PRz wraz z listą pracowników (lista pracowników, opcjonalnie dane teleadresowe oraz informacje dodatkowe):
  2. Odnośnik do danych wybranego pracownika PRz:

 


 

Edycja numeru pokoju, numeru telefonu, informacji dodatkowych

Każdy pracownik może dodać/zmienić swój numer pokoju i telefonu oraz informacje dodatkowe wyświetlane w wyszukiwarce serwisu głównego PRz (przykład).

 W celu edycji wyżej wymienionych danych należy:

  1. Zalogować się za pomocą swojego konta pracowniczego w serwisie głównym PRz (http://prz.edu.pl)

    • Logowanie

  2. Następnie (dwie opcje):
    •  (1) przejść do swoich danych w wyszukiwarce:

      Moje dane w wyszukiwarce

      i z tego poziomu przejść do edycji swoich danych:

      Dane pracownika

    • (2) lub przejść bezpośrednio do ustawień swojego konta:

      ustawienia_konta.png

  3. Następnie (edycja danych):

    Edycja danych

  4. Uwaga: dodanie/usunięcie/modyfikacja nr pokoju i/lub telefonu nie wymaga dodatkowej akceptacji poprzez przycisk "Zmień dane" - dane są automatycznie zapisywane po kliknięciu w przycisk "Dodaj" lub "Usuń".
    Zmiana pozostałych danych (w tym "Informacje dodatkowe") wymaga potwierdzenia poprzez kliknięcie w przycisk "Zmień dane".
  5. Dodatkowo kierownicy jednostek mają możliwość edycji m.in. numeru pokoju i telefonu pracowników swojej jednostki (instrukcja).

 Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję